مرجـع مطالـب فرهنـگی مذهبـی

مرجـع مطالـب فرهنـگی مذهبـی

مرکز مطالب فرهنگی مذهبی اجتمایی ،بانک مطالب مذهبی و فرهنگی و مطالب فرهنگی در موضوعات گوناگون
مرجـع مطالـب فرهنـگی مذهبـی

مرجـع مطالـب فرهنـگی مذهبـی

مرکز مطالب فرهنگی مذهبی اجتمایی ،بانک مطالب مذهبی و فرهنگی و مطالب فرهنگی در موضوعات گوناگون

کمپین اعتراض هشت تن از علما به فیلم رستاخیز

اعتراض علما به فیلم رستاخیز(به روایت تصویر)

و شرح نقص های این فیلم که اهانت به صحنه عاشورا کرده است

همه در ادامه مطلب...


محکوم میکنیم،#کمپین_رستاخیز_ممنوع #کمپین_مخالف_رستاخیز #کمپین#فیلم#توهین_آمیز#رستاخیز #همگی#مخالفت#خود#را#اعلام#کنید#ارشاد #محکوم_میکنیم #تحریم_اکران_فیلم_رستاخیز #تحریف_واقعه_عاشورا




بسم الله الرحمن الرحیم
️اطلاعیه مهم️
ﺳﺮﺍﻧﺠﺎﻡ پس از لابی های مکرر، فیلم موهن و سراسر اشکال "رستاخیز " اجازه ی اکران گرفت و علی رغم تلاش عده ای از علما و بزرگان، متاسفانه روز عید بنا بر اکران این فیلم دارند.
عده ی زیادی از جامعه ی مذهبی در جریان إشکالات اساسی و عمده ی این فیلم هستند ولی متاسفانه بعلت کم کاری و غفلت مان تعداد زیادی از محبین و دلسوختگان اباعبدالله علیه السلام در جریان این فیلم و توهین هایش ب ساحت مقدس اهل بیت علیهم السلام و تحریف واقعه ی عاشورا نیستند.

فلذا بر ماست از ابزار رسانه ای مان نهایت استفاده را کرده و قدمی کوچک در راه حفظ مقدسات شیعه برداریم و با آگاه کردن ️حتی  یک نفر  موجی از اعتراض و نارضایتی از این فیلم قبیح ایجاد کنیم ک شاید مانع اکران این فیلم سراسر توهین شویم.

إشکالات اساسی فیلم:
١- وجود نداشتن حرمله در داستان فیلم!
٢- بر گشتن خون علی اصغر علیه السلام ب زمین و ریختن آن روی سم اسب اباعبدالله علیه السلام
حال آنکه بر أساس تمامی روایات این خون ب آسمان رفته و باز نگشته.
٣- نشان دادن چهره ی حضرت عباس علیه السلام ومعرفی ایشان بعنوان یک فرد قوی هیکل و قلچماچ، بدون تکیه بر ادب و معرفت ایشان نسبت به برادر و امام شان، که تأثیر خاصی هم در واقعه ی عاشورا نداشته است.
٤- نشان دادن چهره ی علی اکبر علیه السلام و کشته شدن ایشان تنها با یک زخم کوچک در صورت!!! و اصلا إربا إربایی در این فیلم معنا نمی دهد.!!
٥- وارد شدن خانواده ی حر در جریان فیلم! دختر و همسر وی! حال آنکه بر أساس تمام تواریخ حرفی از خانواده ی حر ب میان نبوده است.
٦-چرخیدن داستان بر پایه ی یک جریان عشق و عاشقی!! و در واقع عاشورا در کنار این داستان قرار دارد!!!


٧- موسیقی فیلم ک یک فرد غیر مسلمان هالیوودی ساخته و کوچکترین احساسی نسبت ب واقعه‌ی عاشورا نداشته و در نهایت آنچه ک از آب درآمده مانند فیلم های اساطیری همچون کشتی نوح و کتاب آفرینش و ...است و ذره ای تقدس در آن نیست.


٨- بیان صرفا تاریخی بودن واقعه ی عاشورا تا مذهبی بودن و تقدس آن و اینکه یکی از ارزش های شیعه و مقدسات شیعیان امام حسین علیه السلام هستند. در واقع آنچه ک در این فیلم مطرح میشود شجاع بودن یک مردی ب اسم "حسین" علیه السلام است ک اتفاقا نوه ی پیامبر هم بوده است!!! نه امام و ولی و مقتدای شیعیان!


بنظر می رسه جناب درویش برای اینکه بتونه خودش رو جهانی کنه، خواسته فیلمی بسازه ک مقبولیت جهانی داشته باشه و عاشورایی در ذهن خودش خلق کرده ک برای مردم دنیا جذابیت داشته باشه.
لبیک یا حسین علیه السلام
#کمپین_رستاخیز_ممنوع
#کمپین_مخالف_رستاخیز
#کمپین#فیلم#توهین_آمیز#رستاخیز
#همگی#مخالفت#خود#را#اعلام#کنید#ارشاد
#محکوم_میکنیم
#تحریم_اکران_فیلم_رستاخیز
#تحریف_واقعه_عاشورا




حکم آیت الله وحید خراسانی،درباره فیلم رستاخیز کمپین مخالفان رستاخیز،تحریم اکران فیلم رستاخیز،تحریف واقعه عاشورا در فیلم رستاخیر،وب مطالب فرهنگی مختلف




حکم آیت الله سیستانی درباره فیلم رستاخیز،کمپین مخالفان رستاخیز،تحریم اکران فیلم رستاخیز،تحریف واقعه عاشورا در فیلم رستاخیر،وب مطالب فرهنگی مختلف






حکم آیت الله حسینی شاهرودی درباره فیلم رستاخیز،کمپین مخالفان رستاخیز،تحریم اکران فیلم رستاخیز،تحریف واقعه عاشورا در فیلم رستاخیر،وب مطالب فرهنگی مختلف



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.