مرجـع مطالـب فرهنـگی مذهبـی

مرجـع مطالـب فرهنـگی مذهبـی

مرکز مطالب فرهنگی مذهبی اجتمایی ،بانک مطالب مذهبی و فرهنگی و مطالب فرهنگی در موضوعات گوناگون
مرجـع مطالـب فرهنـگی مذهبـی

مرجـع مطالـب فرهنـگی مذهبـی

مرکز مطالب فرهنگی مذهبی اجتمایی ،بانک مطالب مذهبی و فرهنگی و مطالب فرهنگی در موضوعات گوناگون

دانلود تقویم شمیم یاس 95 برای کامپیوتر و اندروید

دانلود تقویم شمیم یاس 95 برای کامپیوتر و اندروید

در ادامه مطلب...


Shamim-yar-95


  

دانلود تقویم شمیم یاس 95 برای کامپیوتر

شمیم یار 95 نسخه 1.2 نرم افزار تقویم مذهبی سال 95 برای دسکتاپ ویندوز به همراه امکانات فوق العاده می باشد . نرم افزار تقویم شمیم یار یک تقویم کاملا مذهبی برای دسکتاپ با محتوایی جامع و مفید طراحی و به صورت رایگان توسط گروه آسک دین طراحی و پیاده سازی و در اختیار شما قرار گرفته است.

امکانات برنامه تقویم 95 شمیم یار عبارتند از : تقویم روزانه و ماهانه به همراه رویدادهای ملی و مذهبی ، هر روز شامل محتواهایی در قالب قرآن ، اهل بیت ، حدیث ، احکام ، شهدا ، مشاوره و تربیت ، نمایش اوقات شرعی 95 و یادآوری و پخش اذان ، اعمال عبادی، امکان ثبت یادداشت روزانه ، امکان ثبت یادآوری ، ویترین نرم افزارهای انجمن گفتگوی دینی ، پیامک پاسخگو و تازه های سایت

از امکانات جدید این نرم افزار می توان به نمایش خورشید و هلال واقعی ماه در گوشه دسکتاپ، امکان تعویض تم صفحه اصلی، امکان انتخاب سه اذان متفاوت برای صبح، ظهر و مغرب ، بهبود سرعت و عملکرد تقویم ، تغییر نمایش نمای دسکتاپی تقویم ، امکان غیرفعال کردن پخش صوتی اذان ، نمایش تقویم ماهانه در یک نگاه در گوشه دسکتاپ و … اشاره کرد. شما هم اکنون می توانید تقویم شمیم یار 95 را  دانلود کنید

دانلود کنید

رمز : www.yasdl.com

***********************************************************

دانلود تقویم شمیم یاس 95 برای اندروید

تقویم شمیم یاس 95 برای اندروید نسخه 2.2 – نام گاه شمار فارسی جدیدی برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی به مناسبت سال جدید 1395 هجری شمسی است. هم اکنون می توانیم این مژده را به شما کاربران فارسی زبان بدهیم که کامل ترین تقویم سال جدید هجری شمسی را می توانید از وب سایت یاس دانلود دریافت نمایید. شمیم یاس ، اپلیکیشنی شامل قابلیت ها و برنامه های داخلی بسیاری است که امکانات متعددی را در اختیارتان قرار می دهد. تقویم حرفه ای و هواشناس شمیم یاس ، در جدیدترین نسخه خود ، با الهام گیری از طراحی متریال گوگل ، تقویم شمیم یاس 95 را به طرفداران خود ارائه کرده است.

شمیم یاس 95 ، روزانه جملات زیبایی را اهل بیت و احادیث آنان به شما نمایش می دهد تا هر روزتان را با کلامی از ائمه اطهار آغاز کنید. این نرم افزار قادر است اوقات شرعی مربوط به 1200 شهر ایرانی و 2500 شهر خارجی را به طور دقیق به نمایش بگذارد تا هیچ کجا از امکانات مفید این نرم افزار بی بهره نباشید. سیستم اذان گوی این نرم افزار قادر است با انواع صداهای مختلف ، اذان را در زمان دقیق متناسب با محل فعلی شما پخش نماید ، همچنین هشدار پیش از اذان به منظور یادآوری نماز برای کاربران فارسی زبان نیز تعبیه شده است. شمیم یاس در واقع کامل ترین اپلیکیشن مربوط به تقویم هجری قمری ، شمسی و میلادی است که می تواند هرساله مورد استفاده شما قرار بگیرید ، این بدان معناست که این اپلیکیشن فاقد محدودیت سال است ؛ علاوه بر این ها ، شما به سادگی می توانید با استفاده از مبدل تاریخ ، تاریخ های هجری قمری ، شمسی و یا میلادی را به همدیگر تبدیل کنید. هم اکنون می توانید برنامه شمیم یاس تقویم 95 برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

دانلود کنید.

رمز : www.yasdl.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.