مرجـع مطالـب فرهنـگی مذهبـی

مرجـع مطالـب فرهنـگی مذهبـی

مرکز مطالب فرهنگی مذهبی اجتمایی ،بانک مطالب مذهبی و فرهنگی و مطالب فرهنگی در موضوعات گوناگون
مرجـع مطالـب فرهنـگی مذهبـی

مرجـع مطالـب فرهنـگی مذهبـی

مرکز مطالب فرهنگی مذهبی اجتمایی ،بانک مطالب مذهبی و فرهنگی و مطالب فرهنگی در موضوعات گوناگون

داستان دختر محجبه و پسر

پسر به دختر :
اگر یه روز بهت گفتم چادرت رو بردار چکار میکنی ؟
دختر : محاله گوش کنم
پسر : اگر پافشاری کنم ، اگر خیلی خواهش کنم چی ؟
دختر : نه گوش نمیکنم ، چادر برام مهمه
پسر : اگر مجبورت کنم چی ؟
دختر : قبول میکنم ولی زندگی رو برات سیاه میکنم چون سیاهی چادرمو ازم گرفتی
((( مکالمه واقعی یکی از دوستام وقتی رفته بود خواستگاری )))
فکر کردم جالبه نوشتمش.

مطالب زیبای فرهنگی،مطالب جالب

منبع:http://matalbfarhangi.blogsky.com/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.