مرجـع مطالـب فرهنـگی مذهبـی

مرجـع مطالـب فرهنـگی مذهبـی

مرکز مطالب فرهنگی مذهبی اجتمایی ،بانک مطالب مذهبی و فرهنگی و مطالب فرهنگی در موضوعات گوناگون
مرجـع مطالـب فرهنـگی مذهبـی

مرجـع مطالـب فرهنـگی مذهبـی

مرکز مطالب فرهنگی مذهبی اجتمایی ،بانک مطالب مذهبی و فرهنگی و مطالب فرهنگی در موضوعات گوناگون

حجاب و پوشش اسلامی

حضرت على علیه السلام گوید: ما نزد پیامبر اکرم صلى الله علیه و آله بودیم حضرت فرمود: بگوئید بهترین چیز براى زنها چیست ؟ ما نتوانستیم جواب بدهیم و متفرق شدیم ، من نزد فاطمه علیهاالسلام آمدم . سخن پیامبر را براى ایشان نقل کردم و گفتم که هیچکدام از ما جوابى نداشت که بدهد.

حضرت فاطمه علیهاالسلام فرمود: ولى من جواب را مى دانم ! بهترین چیز براى زنها این است که مردها را نبینند و مردها هم آنها را نبینند، حضرت على علیه السلام گوید: نزد پیامبر برگشتم و گفتم : یا رسول الله شما از ما پرسیدید چه چیز براى زنها بهتر است ؟ بهترین چیز براى زنها این است که مردها را نبینند و مردها هم آنها را نبینند.

پیامبر اکرم صلى الله علیه و آله پرسید: شما وقتى نزد من بودى ، نمى دانستى ، چه کسى به تو خبر داد؟ عرض کردم : فاطمه ، پیامبر اکرم با تعجب فرمود: فاطمه پاره تن من است .

(احقاق الحقّ: ج 25، ص 350، اعیان الشّیعة: ج 1، ص 322)



مطالب ناب مذهبی,حجاب,دختران محجبه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.