مرجـع مطالـب فرهنـگی مذهبـی

مرجـع مطالـب فرهنـگی مذهبـی

مرکز مطالب فرهنگی مذهبی اجتمایی ،بانک مطالب مذهبی و فرهنگی و مطالب فرهنگی در موضوعات گوناگون
مرجـع مطالـب فرهنـگی مذهبـی

مرجـع مطالـب فرهنـگی مذهبـی

مرکز مطالب فرهنگی مذهبی اجتمایی ،بانک مطالب مذهبی و فرهنگی و مطالب فرهنگی در موضوعات گوناگون

می دونی چرا تو رو...!

می دونی چرا تو رو از بین اون همه خواستگار انتخاب کردم؟
آخه اومدی نشستی روبروم و سر به زیر انداختی و بهم گفتی:
« برای من هیچ چیز مهم نیست جز حجاب و ایمان همسرم! نه دنبال زیبایی هستم و نه ثروت!
به من گفته ان شما مومنه هستین و نجیب و محجب منم از خدا فقط همین رو خواستم بدونین هر چی محجب تر و با خدا تر باشین برای من عزیزترین...»
همونجا بود که فهمیدم همونی هستی که می خوام...


آخه تو احادیث خونده بودم که امام صادق(علیه‌السلام) فرموده ان:

«هر کس برای دین زن با او ازدواج کند، خداوند مال و جمال به او روزی می‌کندـ»

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.