مرجـع مطالـب فرهنـگی مذهبـی

مرجـع مطالـب فرهنـگی مذهبـی

مرکز مطالب فرهنگی مذهبی اجتمایی ،بانک مطالب مذهبی و فرهنگی و مطالب فرهنگی در موضوعات گوناگون
مرجـع مطالـب فرهنـگی مذهبـی

مرجـع مطالـب فرهنـگی مذهبـی

مرکز مطالب فرهنگی مذهبی اجتمایی ،بانک مطالب مذهبی و فرهنگی و مطالب فرهنگی در موضوعات گوناگون

الهام چرخنده بازیگر محبوب ایرانیان و ماجرای محجبه شدن ایشان

الهام چرخنده بازیگر محبوب ایرانیان و ماجرای  محجبه شدن ایشان

وبرای دیدن فیلم مصاحبه با ایشان به صورت آنلاین و دانلود آن

در ادامه مطلب

محجبه شدن الهام چرخنده ،وبلاگ مطالب فرهنگی مختلف  

الهام چرخنده که مردم ایران بیشتر او را با نام «زیور» در سریال «آوای باران» می‌شناسند، چند ماهی است که به دلیل اتخاذ برخی مواضع در رسانه‌ها حضور فعالی دارد. ماجرا از آن‌جا آغاز شد که در روزهای نخست سال او با حضور در یک برنامه زنده تلویزیونی، سال نو را به رهبر معظم انقلاب تبریک گفت و البته مورد هجمه جریان روشنفکری در سینما قرار گرفت، رسانه‌های بیگانه او را تخریب کردند، کسی شیشه‌های اتومبیل‌اش را خرد کرد و ... او اما حالا تیر خلاصی را به همه کسانی که سعی داشتند تا در مواضع جدید او تغییری به‌وجود آورند، زد تا دیگر حرفی در میان نباشد؛ چرخنده در مقابل دوربین، رسما اعلام کرد که برای همیشه چادری خواهد بود.

چادری شدن «الهام چرخنده»

الهام چرخنده حالا چادر را برگزیده و گفته است که تا آخر عمر این حجابش خواهد بود. این‌که اهمیت حجاب برتر از سوی یک بازیگر رسما اعلام می‌شود، مهم‌تر از این است که او بتواند بر عهده خود وفادار بماند یا نه.

در این برنامه تلویزیونی، انگشتر، تسبیح و ساعت الهام چرخنده نیز به نفع خیریه حراج شد.

الهام چرخنده می‌گوید: دلم می‌خواد برسم به جایگاهی که با قدرت، شبیه الهام، شبیه یک زن ایرانی جلوی رهبرم بایستم. الان اگه نمی‌رم به دیدن‌شون برای اینه که احساس می‌کنم شاید کم بیاره روحم. نمی‌خوام اصلا این‌طوری بشه. دلم می‌خواد دخترش رو قوی ببینه. یک مجاهد ببینه. اگر رو کردم بهشون گفتم آقا جان امروز حکم جهاد بدید من هستم، باور کنه.



برای دیدن فیلم به صورت آنلاین بر روی عکس زیر کلیک فرمایید

محجبه شدن الهام چرخنده ،وبلاگ مطالب فرهنگی مختلف


برای دانلود فیلم کلیک کنید


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.